ភ្នំពេញ ៖ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ចុះហត្ថលេខាលើអនុស្សរណៈយោគយល់គ្នា ស្តីពីកិច្ចសហការជំរុញពាណិជ្ជកម្មលើផលិតផលសិប្បកម្ម និងសកម្មភាពជំរុញពាណិជ្ជកម្ម ជាមួយក្រុមហ៊ុន ភេសជ្ជៈកម្ពុជា (កូកា-កូឡា) និង ក្រុមហ៊ុន Beyond Retail Business Cambodia (B.R.B) ។
អគ្គនាយកដ្ឋានជំរុញពាណិជ្ជកម្ម នៃក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម និងវិស័យឯកជនចំនួន ២ក្រុមហ៊ុនគឺ ក្រុមហ៊ុនភេសជ្ជៈកម្ពុជា (កូកា-កូឡា) និង ក្រុមហ៊ុន Beyond Retail Business Cambodia (B.R.B) ចុះហត្ថលេខាលើអនុស្សរណៈយោគយល់គ្នា កាលពីថ្ងៃទី១១ ក្នុងគោលបំណងពង្រឹង កិច្ចសហប្រតិបត្តិការលើការងារវិស័យជំរុញពាណិជ្ជកម្ម។
ពិធីចុះហត្ថលេខានេះ អញ្ជើញចូលរួមដោយ លោក ARUP SINHA ROY នាយកផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុប្រចាំប្រទេស តំណាងក្រុមហ៊ុនភេសជ្ជៈកម្ពុជា កូកា-កូឡា និងសហការី, លោក ROMANO Pierre-André និង លោកស្រី BARTENAY Anne-Laure ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន Beyond Retail Business Cambodia (B.R.B) និង ឯកឧត្តម កៅ កោសល អគ្គនាយកជំរុញពាណិជ្ជកម្មនៃក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម។
អនុស្សរណៈយោគយល់ស្តីពី កិច្ចសហការជំរុញពាណិជ្ជកម្មលើផលិតផលសិប្បកម្ម រវាងអគ្គនាយកដ្ឋានជំរុញពាណិជ្ជកម្ម និង ក្រុមហ៊ុន B.R.B ធ្វើឡើងក្នុងគោលបំណងរៀបចំកម្មវិធីជំរុញពាណិជ្ជកម្មលើផលិតផលសិប្បកម្ម ដែលមានគោលដៅអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផលកុលភាជន៍កម្ពុជា នៅក្នុងខេត្តកំពង់ឆ្នាំង ។ ផែនការនៃគម្រោងនេះ គឺរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធផលិតកម្ម រៀបចំ និងពង្រឹងសហគមន៍ផលិត បណ្តុះបណ្តាលធនធានមនុស្ស អភិវឌ្ឍន៍ផលិតផល អភិវឌ្ឍន៍ទីផ្សារ និងជំរុញការប្រើប្រាស់ផលិតផលកុលភាជន៍កម្ពុជាឲ្យបានទូលំទូលាយ។
ចំណែក អនុស្សរណៈយោគយល់ស្តីពី កិច្ចសហប្រតិបត្តិការលើការចូលរួមសកម្មភាពជំរុញពាណិជ្ជកម្ម រវាងអគ្គនាយកដ្ឋានជំរុញពាណិជ្ជកម្ម នៃក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម និង ក្រុមហ៊ុនភេសជ្ជៈកម្ពុជា កូកា-កូឡា រៀបចំឡើងក្នុងគោលបំណងលើកកម្ពស់ និងជំរុញការប្រើប្រាស់ផលិតផលក្នុងស្រុក បង្កើន និងកសាងសមត្ថភាពសហគ្រិនកម្ពុជា និងបង្កើតឱកាសគ្រប់គ្រងធុរកិច្ចដល់ស្ត្រី ក្នុងការចូលរួមអភិវឌ្ឍវិស័យពាណិជ្ជកម្ម និងលើកស្ទួយសេដ្ឋកិច្ច-សង្គមជាតិប្រកបដោយបរិយាប័ន្ន។
កិច្ចសហប្រតិបត្តិការខាងលើ នឹងចូលរួមចំណែកដល់ការអភិវឌ្ឍវិស័យពាណិជ្ជកម្ម និងការជួយជ្រោមជ្រែងលើកកម្ពស់ទីផ្សារ និងអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា ជាពិសេស ជំរុញការប្រើប្រាស់ផលិតផលក្នុងស្រុកឱ្យកាន់តែទូលំទូលាយក្នុងស្រទាប់មហាជន។
តាមរយៈអនុស្សរណៈនៃការយោគយល់នេះ វិស័យសាធារណៈ និងវិស័យឯកជន នឹងរួមសហការគ្នារៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ជំរុញពាណិជ្ជកម្ម រៀបចំយុទ្ធនាការថ្នាក់ជាតិលើកកម្ពស់វិស័យពាណិជ្ជកម្ម យុទ្ធនាការទិញផលិតផលខ្មែរ ពិព័រណ៍ផលិតផលខ្មែរ និងទំនិញនាំចេញ-នាំចូលអន្តរជាតិ សន្និសីទ វេទិកា សិក្ខាសាលាទាក់ទងនឹងវិស័យពាណិជ្ជកម្ម ។ល។ ក្នុងទិសដៅលើកកម្ពស់ការប្រើប្រាស់ផលិតផលក្នុងស្រុក និងរួមចំណែកដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈមនានា ក្នុងខ្សែច្រវាក់តម្លៃ ពង្រឹងផលិតភាព និងគុណភាពផលិតផល ឱ្យឆ្លើយតបតាមតម្រូវទីផ្សារ៕
អត្ថបទ ៖ ឈិត បូរ៉ាវី