ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ចុះ MOU ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន ​ពង្រីក​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការ​ពាណិជ្ជកម្ម​

9

ភ្នំពេញ ៖ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ចុះហត្ថលេខា​លើ​អនុស្សរណៈ​យោគយល់​គ្នា ស្តីពី​កិច្ចសហការ​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម​លើ​ផលិតផល​សិប្បកម្ម និង​សកម្មភាព​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម ​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន ​ភេសជ្ជៈ​កម្ពុជា (​កូ​កា​-​កូ​ឡា​) និង ក្រុមហ៊ុន Beyond Retail Business Cambodia (B.R.B)

អគ្គនាយកដ្ឋាន​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម នៃ​ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម និង​វិស័យ​ឯកជន​ចំនួន ២​ក្រុមហ៊ុន​គឺ ក្រុមហ៊ុន​ភេសជ្ជៈ​កម្ពុជា (​កូ​កា​-​កូ​ឡា​) និង ក្រុមហ៊ុន Beyond Retail Business Cambodia (B.R.B) ចុះហត្ថលេខា​លើ​អនុស្សរណៈ​យោគយល់​គ្នា កាលពី​ថ្ងៃទី​១១​ ក្នុង​គោលបំណង​ពង្រឹង កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ​លើ​ការងារ​វិស័យ​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម​។

ពិធី​ចុះហត្ថលេខា​នេះ អញ្ជើញ​ចូលរួម​ដោយ លោក ARUP SINHA ROY នាយក​ផ្នែក​ហិរញ្ញវត្ថុ​ប្រចាំ​ប្រទេស តំណាង​ក្រុមហ៊ុន​ភេសជ្ជៈ​កម្ពុជា កូ​កា​-​កូ​ឡា និង​សហការី​, លោក ROMANO Pierre-André និង លោកស្រី BARTENAY Anne-Laure ម្ចាស់​ក្រុមហ៊ុន Beyond Retail Business Cambodia (B.R.B) និង ឯកឧត្តម កៅ កោសល អគ្គនាយក​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម​នៃ​ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម​។

អនុស្សរណៈ​យោគយល់​ស្តីពី កិច្ចសហការ​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម​លើ​ផលិតផល​សិប្បកម្ម ​រវាង​អគ្គនាយកដ្ឋាន​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម និង ក្រុមហ៊ុន B.R.B ធ្វើឡើង​ក្នុង​គោលបំណង​រៀបចំ​កម្មវិធី​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម​លើ​ផលិតផល​សិប្បកម្ម ​ដែល​មាន​គោលដៅ​អភិវឌ្ឍន៍​ផលិតផល​កុល​ភាជន៍​កម្ពុជា នៅក្នុង​ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង ​។ ផែនការ​នៃ​គម្រោង​នេះ គឺ​រៀបចំ​រចនាសម្ព័ន្ធ​ផលិតកម្ម រៀបចំ និង​ពង្រឹង​សហគមន៍​ផលិត បណ្តុះ​បណ្តាល​ធនធានមនុស្ស អភិវឌ្ឍន៍​ផលិតផល អភិវឌ្ឍន៍​ទីផ្សារ និង​ជំរុញ​ការប្រើប្រាស់​ផលិតផល​កុល​ភាជន៍​កម្ពុជា​ឲ្យ​បាន​ទូលំទូលាយ​។

ចំណែក អនុស្សរណៈ​យោគយល់​ស្តីពី កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ​លើ​ការចូលរួម​សកម្មភាព​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម រវាង​អគ្គនាយកដ្ឋាន​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម នៃ​ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម និង ក្រុមហ៊ុន​ភេសជ្ជៈ​កម្ពុជា កូ​កា​-​កូ​ឡា រៀបចំឡើង​ក្នុង​គោលបំណង​លើកកម្ពស់ និង​ជំរុញ​ការប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ក្នុងស្រុក បង្កើន និង​កសាង​សមត្ថភាព​សហគ្រិន​កម្ពុ​ជា និង​បង្កើត​ឱកាស​គ្រប់គ្រង​ធុរកិច្ច​ដល់​ស្ត្រី ក្នុងការ​ចូលរួម​អភិវឌ្ឍ​វិស័យ​ពាណិជ្ជកម្ម និង​លើកស្ទួយ​សេដ្ឋកិច្ច​-​សង្គមជាតិ​ប្រកបដោយ​បរិ​យា​ប័ន្ន​។

កិច្ចសហប្រតិបត្តិការ​ខាងលើ នឹងចូលរួម​ចំណែក​ដល់​ការអភិវឌ្ឍ​វិស័យ​ពាណិជ្ជកម្ម និង​ការជួយ​ជ្រោមជ្រែង​លើកកម្ពស់​ទីផ្សារ និង​អភិវឌ្ឍន៍​សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា ​ជាពិសេស ជំរុញ​ការប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ក្នុងស្រុក​ឱ្យ​កាន់តែ​ទូលំទូលាយ​ក្នុង​ស្រទាប់​មហាជន​។

តាមរយៈ​អនុស្សរណៈ​នៃ​ការយោគយល់​នេះ វិស័យ​សាធារណៈ និង​វិស័យ​ឯកជន ​នឹង​រួម​សហការគ្នា​រៀបចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម រៀបចំ​យុទ្ធនាការ​ថ្នាក់​ជាតិ​លើកកម្ពស់​វិស័យ​ពាណិជ្ជកម្ម យុទ្ធនា​ការទិញ​ផលិតផល​ខ្មែរ ពិព័រណ៍​ផលិតផល​ខ្មែរ ​និង​ទំនិញ​នាំចេញ​-​នាំចូល​អន្តរជាតិ សន្និសីទ វេទិកា សិក្ខាសាលា​ទាក់ទង​នឹង​វិស័យ​ពាណិជ្ជកម្ម ។​ល​។ ​ក្នុងទិសដៅ​លើក​កម្ពស់​ការប្រើប្រាស់​ផលិតផល​ក្នុងស្រុក និង​រួមចំណែក​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​ប្រឈម​នានា​ ក្នុង​ខ្សែ​ច្រវាក់​តម្លៃ ពង្រឹង​ផលិតភាព ​និង​គុណភាព​ផលិតផល ឱ្យ​ឆ្លើយតប​តាម​តម្រូវ​ទីផ្សារ​៕

អត្ថបទ ​៖ ឈិ​ត បូរ៉ា​វី