ភ្នំពេញ៖ កម្ពុជាគ្រោងបង្កើតមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មក្រៅប្រទេសចំនួន ៥កន្លែងនៅក្នុងប្រទេសចិន ដើម្បីដាក់តំាងបង្ហាញ និងផ្សព្វផ្សាយផលិតផលខ្មែរឲ្យកាន់តែទូលាយ នៅលើទីផ្សារក្រៅស្រុក ដើម្បីឈានទៅប្រកួតប្រជែង និងជំរុញការនាំចេញផលិតផលខ្មែរឲ្យបានកាន់តែច្រើន។
លោកជំទាវ ចម និម្មល រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម លើកឡើងនៅក្នុងពិធីសម្ពោធការតាំងពិព័រណ៍ផលិតផលសហគ្រិន ស្រ្តីនៅកម្ពុជា នៅថ្ងៃទី២៩ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៣ នេះថា ក្នុងផែនការពង្រីកទីផ្សារនេះ សម្រាប់ឆ្នំា២០២៣ និង ២០២៤ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មកំពុងពិនិត្យ នៅលទ្ធភាពរៀបចំបង្កើតមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មឯកជនចំនួន ៥ ទីតំាងថ្មីទៀត ស្ថិតនៅប្រទេសចិន ដើម្បីលើកកម្ពស់និងផ្សព្វផ្សាយ និងជំរុញការលក់ផលិតផលខ្មែរនៅលើទីផ្សារប្រទេសចិនផងដែរ។
លោកជំទាវ បន្តថា នៅក្នុងយុទ្ធសាស្ត្រសមាហរណកម្ម និងការធ្វើពិពិធកម្មទីផ្សារវិញ ក្រសួងបានដាក់ចេញនិងសម្ពោធឱ្យ ដំណើរនៅមជ្ឈមណ្ឌលពាណិជ្ជកម្មឯកជនកម្ពុជា ហើយថ្មីៗនេះបានបង្កើតនៅប្រទេសជប៉ុន ដើម្បីដាក់តំាងបង្ហាញ និងផ្សព្វផ្សាយលក់ ផលិតផលខ្មែរជាអចិន្ត្រៃយ៍ បន្ថែមទៅលើទីតាំងចំនួន១០ ដែលបានបើកដំណើរការកន្លងមកហើយ។
ក្រសួង បានចូលរួមជំរុញឱ្យមានកំណើននៃការនាំចេញ តាមរយៈការប្រើប្រាស់ទីផ្សារអនុគ្រោះពន្ធដែលមានស្រាប់ និងការធ្វើពិពិធកម្មទីផ្សារបន្ថែម ដូចជាការចរចារបង្កើនតំបន់ពាណិជ្ជកម្មសេរីទ្វេភាគីរវាងកម្ពុជា-ចិន, កម្ពុជា-កូរ៉េ, កិច្ចព្រមព្រៀងភាពជាដៃគូរ សេដ្ឋកិច្ចគ្រប់ជ្រុង ជ្រោយ តំបន់ RCEP និងកិច្ចព្រមព្រៀងពាណិជ្ជកម្មសេរីរវាងកម្ពុជានិងអេមីរ៉ាត់រួម ដែលទើបចរចាបញ្ចប់ថ្មីៗនេះ និងកិច្ចព្រមព្រៀង ពាណិជ្ជកម្មសេរីទ្វេភាគី និងពហុភាគីជាមួយដៃគូរពាណិជ្ជកម្មនានា ដែលជាកាតលិករជំរុញទីផ្សារទំនិញនាំចេញ។
ជុំវិញផលិតផលខ្មែរនេះដែរ, លោកជំទាវ កែវ មុំ ប្រធានសមាគមសហគ្រិនស្រ្តីកម្ពុជា បានបង្ហាញនូវមោទនភាពចំពោះផលិត ផលខ្មែរ ជាពិសេសផលិតផលរបស់សហគ្រិនជាស្រ្តី ដែលបានកំពុងកើតឡើងយ៉ាងផុលផុស និងបានកំពុងចូលរួមប្រកួតប្រជែង លើទីផ្សារក្នុងស្រុក។
ជាក់ស្តែងការរៀបចំពិព័រណ៍នៅពេលនេះ គឺដើម្បីបង្ហាញនូវផលិតផលជាច្រើនដែលកើតចេញពីស្រ្តី គឺជាផលិតផល ដែលមានគុណភាព និងមានអនាម័យខ្ពស់ ហើយរំពឹងថា ផលិតផលដែលកើតចេញពីស្រ្តី នឹងរីកចម្រើនខ្លាំងក្លា ដែលជាផ្នែកមួយក្នុងការ ចូលរួមដល់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ច សង្គម៕
អត្ថបទ៖ សុន រ៉ាឌី