ភ្នំពេញ៖ ម្ចាស់អាជីវកម្មដែលជាសហគ្រិនស្រ្តី បានបង្ហាញនូវមោទនភាពយ៉ាង និងមានក្តីរំពឹងយ៉ាងមុតមាំថា ផលិតផលដែលវេចខ្ចប់ និងកែច្នៃដោយស្រ្តី នឹងទទួលបានការគាំទ្រលើទីផ្សារកាន់តែច្រើន រួមទាំងទីផ្សារក្រៅស្រុក ផងដែរ។
សហគ្រិនស្រ្តីដែលជាម្ចាស់អាជីវកម្ម បានលើកឡើងនៅក្នុងពិព័រណ៍ផលិតផលសហគ្រិនស្រ្តីនៅកម្ពុជា ដែលត្រូវបានរៀបចំឡើងពីថ្ងៃទី២៩ ដល់ថ្ងៃទី ៣១ ខែមីនា ឆ្នាំ ២០២៣ នៅផ្សារទំនើបអូឡាំព្យានេះថា ការចូលរួមប្រមូលផ្តុំព្រឹត្តិការណ៍ពិព័រណ៍ ដោយសហគ្រិន ជាស្រ្តីនៅពេលនេះ ពិតជាមានសារៈសំខាន់ណាស់ ក្នុងការដាក់តាំងបង្ហាញ ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយផលិតផល របស់ខ្លួន អំពីស្នាដៃដែលកើតឡើងដោយស្រ្តី ។
សហគ្រិនស្រ្តីទាំងនេះ បានថ្លែងស្រដៀងគ្នាទៀតថា ដោយមានការខិតខំប្រឹងប្រែងពីក្រសួងស្ថាប័នរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល ក៏ដូចជា សមាគម ក្នុងការជួយជ្រោមជ្រែង លើកកម្ពស់ការកែច្នៃ និងវិចខ្ចប់ បានធ្វើឲ្យផលិតផលរបស់សហគ្រិនស្រ្តីជាច្រើន មានគុណភាពខ្ពស់ មិនចាញ់ផលិតផលបរទេសនោះឡើយ។ ពួកគាត់ រំពឹងថា ផលិតផលរបស់សហគ្រិនជាស្រ្តី នឹងហូរចេញទៅទីផ្សារខាងក្រៅកាន់តែច្រើន ។
លោកជំទាវ កែវ មុំ ប្រធានសមាគមសហគ្រិនស្រ្តីកម្ពុជា លើកឡើងថា នៅក្នុងការរីករាលដាលជំងឺកូវីដ១៩ ផលិតផលដែល វិចខ្ចប់ដោយសហគ្រាសគ្រប់គ្រងដោយស្រ្តី បានហូរចូលលើទីផ្សារយ៉ាងច្រើន ប៉ុន្តែបន្ទាប់ពីវិបត្តិបានធូរស្រាល ការហូរចូលទៅកាន់ទីផ្សារនៅមានកម្រិត គឺដោយសារ ការហូរចូលទំនិញមកពីក្រៅ។ ចំពោះបញ្ហានេះ សមាគមបានកំពុងខិតខំប្រឹងប្រែងរកទីផ្សារ ជាក់ស្តែងព្រឹត្តិការណ៍ពិព័រណ៍នៅពេលនេះ ជាដើម, ក្រៅពីនេះការជំរុញឲ្យសហគ្រិនដែលជាសមាជិក សិក្សា ស្រាវជ្រាវ និងការអភិវឌ្ឍប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យាផ្សេងៗ សម្រាប់ជាយាន ពង្រីកទីផ្សារ និងក៏ដូចជាការជួយជ្រោមជ្រែងពីក្រសួងស្ថាប័ន ជា ពិសេសក្រសួងពាណិជ្ជកម្មដោយផ្ទាល់ ដើម្បីជួយលើកកម្ពស់ដល់ការធ្វើ អាជីវកម្មរបស់សហគ្រិនឲ្យកាន់តែរីកចម្រើន។
លោកជំទាវ កែវ មុំ បានបញ្ជាក់ឲ្យដឹងថា សមាគមសហគ្រិនស្រ្តីកម្ពុជា មកដល់បច្ចុប្បន្នមានសមាជិកប្រមាណ ២ពាន់នាក់ ដោយមាន អាជីវកម្មចម្រុះរួមមាន៖ កសិកម្ម, ឧស្សាហកម្ម, ពាណិជ្ជកម្ម, សេវាកម្មជាដើម ក្នុងនោះសមាគមមានសាខាចំនួនពីរ គឺនៅខេត្តសៀមរាប និងខេត្តបាត់ដំបង ហើយនៅក្នុងសហគ្រិនស្រ្តី ឲ្យតែស្រ្តីជាម្ចាស់អាជីវកម្ម គឺមានសិទ្ធចូលជាសមាជិកសមាគមសហគ្រិនស្រ្តីកម្ពុជាបាន៕អត្ថបទ៖ សុន រ៉ាឌី