ហ្វាំងឡង់៖ នៅកម្ពស់ខ្ពស់ពីលើស្ពានផ្លូវរថភ្លើង ដែលលាតសន្ធឹងលើដងទន្លេ កម្មករសំណង់ប្រទេសហ្វាំងឡង់ បានខិតខំធ្វើការលើគម្រោងដែលនឹងធ្វើឱ្យរលូនការតភ្ជាប់ពីឆ្នេរសមុទ្រអាត្លង់ទិករបស់សម្ព័ន្ធយោធាណាតូ ក្នុងប្រទេសន័រវេស ទៅកាន់ព្រំដែនថ្មីរបស់ខ្លួនជាមួយប្រទេសរុស្ស៊ី។ ផ្លូវរថភ្លើងប្រវែងខ្លីនេះ គឺជាផ្លូវតភ្ជាប់តែមួយគត់ រវាងប្រទេសស៊ុយអែត និងហ្វាំងឡង់។ អ្នកការទូត និង អ្នកជំនាញខាងយោធា និងសន្តិសុខជាង២០នាក់ បានប្រាប់សារព័ត៌មានរ៉យទ័រថា ខណៈសម្ព័ន្ធភាព បានផ្លាស់ប្តូរយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ខ្លួន ជាការឆ្លើយតបទៅនឹងយុទ្ធនាការរបស់រុស្ស៊ី ដំណើរការចូលទៅកាន់ទឹកដីថ្មីទាំងនេះ និងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធរបស់ពួកគេ នឹងបើកផ្លូវសម្រាប់សម្ព័ន្ធមិត្តក្នុងការឃ្លាំមើល និងទប់ស្កាត់ទីក្រុងមូស្គូ និងឱកាសដែលមិនធ្លាប់មានពីមុនមកដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាតំបន់អឺរ៉ុបភាគពាយព្យទាំងមូលជាប្លុកតែមួយ។ ប្រទេសហ្វាំងឡង់ ពឹងផ្អែកយ៉ាងខ្លាំងលើការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវសមុទ្រសម្រាប់ការផ្គត់ផ្គង់ទាំងអស់របស់ខ្លួន ដែលទិន្នន័យគយបង្ហាញថាជិត ៩៦% នៃពាណិជ្ជកម្មបរទេសរបស់ខ្លួនត្រូវបានដឹកជញ្ជូនឆ្លងកាត់តំបន់បាល់ទិក។ ប្រសិនបើមានជម្លោះជាមួយរុស្ស៊ីក្នុងតំបន់សមុទ្របាល់ទិក ជាកន្លែងដែលរុស្ស៊ីមានសមត្ថភាពយោធាសំខាន់នៅទីក្រុង St. Petersburg និងទីក្រុង Kaliningrad ផ្លូវដឹកជញ្ជូនរបស់សម្ព័ន្ធយោធាណាតូ ដែលប្រើសម្រាប់ការអនុវត្តន៍នោះនឹងងាយរងគ្រោះ។ ការចូលរួមចំណែករបស់ប្រទេសស៊ុយអែតនៅឆ្នាំ ២០២៨ នឹងរួមមាននាវាមុជទឹកជំនាន់ថ្មីនៅសមុទ្របាល់ទិក ដែលមេបញ្ជាការនាវាមុជទឹកទីមួយរបស់ប្រទេសស៊ុយអែតលោក Fredrik Linden និយាយថា នឹងធ្វើឱ្យមានភាពខុសគ្នាច្រើនក្នុងការការពារហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធបាតសមុទ្រដែលងាយរងគ្រោះ និងរក្សាដំណើរការ ដែលបច្ចុប្បន្នកំពុងធ្វើឲ្យឈឺក្បាលផ្នែកសន្តិសុខ ដូចជាការបំផ្លាញបំពង់បង្ហូរឧស្ម័ន Nord Stream កាលពីឆ្នាំ ២០២២ ដែលបានបង្ហាញស្រាប់។ អ្នកស្រាវជ្រាវលោក Bruns បាននិយាយថា នាវា Gotland ជានាវាមុជទឹកមួយគ្រឿងក្នុងចំណោមនាវាមុជទឹកចំនួន ៤ នាពេលបច្ចុប្បន្ននៅក្នុងកងនាវារបស់ប្រទេសស៊ុយអែត ដែលនឹងនាំឲ្យចំនួនសរុបរបស់សម្ព័ន្ធយោធាណាតូ នៅក្នុងតំបន់បាល់ទិកកើនឡើងដល់១២គ្រឿងនៅឆ្នាំ២០២៨ ។